کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه در مورد فیلتر شدن «وی‌چت» توضیحاتی را ارایه کرد.

کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه دلایل فیلتر شدن اپلیکیشن موبایلی «وی‌چت» را چنین عنوان کرد:
 
«به دلیل اینکه نرم‌افزار وی‌چت علاوه بر جمع‌آوری کلیه اطلاعات موجود در گوشی‌های کاربران و رصد ارتباطات اعضاء، حریم خصوصی آنها را نقص نموده و در عین حال این نرم افزار عامل انتشار بسیاری از محتواهای مجرمانه غیراخلاقی و مستهجن که برای نوجوانان ضررهای جبران ناپذیری را به‌دنبال داشته و به خاطر آسیب‌های اجتماعی بسیار زیادی که برای جامعه در بر داشته و دارد و همچنین به لحاظ اینکه ایجادکنندگان این نرم افزار در خارج از کشور قرار داشته و به هیچ وجه پاسخگوی تخلفات خود و شکایات خانواده های زیان دیده نبوده و نیستند؛ بنابراین کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه در اجرای درخواست‌های متعدد خانواده های آسیب دیده ناچار به فیلتر و مسدود سازی نرم افزار مذکور گردیده است.»
 
در پایان این توضیحات خطاب به کاربران گفته شده که « شما می‌توانید از سایر نرم افزارهای مشابه داخلی برای جایگزینی ارتباطات صوتی، متنی و تصویری و ویدئوی کم‌هزینه استفاده کنید.»
 
بر اساس این گزارش، فیلتر شدن «وی‌چت» پنجشنبه - 28 آذر ماه - در جلسه شورای کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه بدون رای منفی به تصویب رسید.
 
طبق ماده 22 قانون جرایم رایانه‌ای، این کارگروه با عضویت نمایندگانی از سه قوه قضائیه، مجریه و مقننه ( شامل 6 وزیر از دولت، دو نماینده مجلس شورای اسلامی و به ریاست دادستان کل کشور ) تشکیل جلسه می‌دهد.
 

ممنون میشم نظرتو بذاری

اولین کار مجاز گروه بروبکس در ایران!

ائتلاف هم ائتلافهای قدیم! دست یاری را به سوی هم دراز میکردند، به گرمی میفشردند و رها نمیکردند! آن هم از بدو تولد! میگویید نه؟ نگاهی به آنها بیندازید که از بدو تولد کنار هم بودهاند، ماندهاند و آثار جالبي با هم ارائه کردهاند. به بهانه ائتلاف پایدارشان، سراغشان رفتیم و از همه چیز حرف زدیم.

قرار ما در «برگرلند» بود. رستورانی جمع و جور با برگرهای خوشمزه که چند ماهی است راه افتاده و اولین فعالیت مجاز 3 تا گل پسرمان با هم محسوب میشود. خشایار، با تند تند حرف زدن و نمکی خندیدن، حسابی سر حالمان آورد. حمید با خندههاي دلنشینش، بمب آرامش بود و کیوان، آنقدر مظلومیت از خودش نشان داد که فکر میکردی، نمیخواهد حرف بزند.

اولین کار مجاز گروه بروبکس!

غافل از اینکه بیخیالیاش، شهره عام و خاص است! در نهایت و با کلی حرف زدن، ما نفهميديم اینها یک روح هستند در 3 بدن یا ائتلافشان بعد از این همه سال تبدیل به «جناح» شده است! جناحی در حمایت از امیدواری و مثبتاندیشی! یکی، دو ساعت را پشت میزهای چوبی «برگرلند» بين مشتریهای زیاد این برگرفروشی، با بروبکس سر و کله زدیم و جایتان خالی، حسابی خندیدیم.

پسرها لطف داشتند و وقتشان را برای ما خالی کردند تا خوش بگذرد و حرف بزنیم و نتیجهاش را بگذاریم پیش چشم شما. امیدواریم چشمتان را بگیرد.

ممنون میشم نظرتو بذاری

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 13 مرداد 1392برچسب:شهر سلامی شهر سلامی شهر سلامی , | 19:28 | نویسنده : SAMAN |
معروف ترین زنان جهان سوار چه ماشینی می شوند+تصویر

 

معروف ترین زنان جهان سوار چه ماشینی می شوند+تصویر

مجله فرانسوی ستاره ها این مجله در جدیدترین شماره خود به بررسی ماشین شخصیت های مهم هالییوودی و چند تن از شخصیت های سیاسی نه چندان مطرح پرداخته است… مجله فرانسوی ستاره ها این مجله در جدیدترین شماره خود به بررسی ماشین شخصیت های مهم هالییوودی و چند تن از شخصیت های سیاسی نه چندان مطرح پرداخته است .

۱٫ برنادت شیراک : برنادت همسر ژاک شیراک ،سیاست‌مدار فرانسوی است که از ۱۷ مه سال۱۹۹۵ تا ۱۶مه ۲۰۰۷ به عنوان رییس جمهور فرانسه انتخاب شد.

معروف ترین زنان جهان سوار چه ماشینی می شوند+تصویر

ممنون میشم نظرتو بذاری

ادامه مطلب
زندگینامه ی شکیرا + جدید ترین البوم

 

زندگینامه ی شکیرا  + جدید ترین البوم

اگر بخواهیم راجع به موسیقی شکیرا و خود او تعریفی کامل و مختصر ارائه دهیم بدون شک تعریف نویسنده توانای کلمبیایی برنده جایزه نوبل ادبی گابریل گارسیا مارکز بهترین تعریف است:{موسیقی او ویژگی هایی دارد که موسیقی هیچ کس دیگراین ویژگی ها را ندارد.هیچ کس نمی تواند مانند او بخواند وبرقصد}.


شکیرا ایزابل مبارک ریپل (shakira Isabel mebarak Ripoll) در دوم فوریه 1977 در روز چهارشنبه  (Barranquilla)  در کلمبیا به دنیا امده است.پدرش ویلیام مبارک (William Mebarak)  یک امریکایی لبنانی تبار است ومادرش نیدیا ریپل (Nidia Ripoll) یک کلمبیایی است.شکیرا در یک خانواده فقیر متولد شده، پدرش جواهر ساز و نویسنده است، در دوران مدرسه عضو گروه کر مدرسه بوده و به خاطر اینکه خیلی بلند وقوی می خونده (مثل حالاش) از گروه اخراج شده. اون با آلبوم  Magia  که در 13سالگی خونده بود
ممنون میشم نظرتو بذاری

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 24 تير 1392برچسب:مطالب تفریحی, | 14:8 | نویسنده : SAMAN |
اتومبیل زیبای نیسان Friend-ME برای مردان جوان (عکس)

 

خودروی مفهومی جدید نیسان تحت عنوان Friend-Me برای جلب توجه نسل جدیدی از مشتریان چینی در نمایشگاه وسایل نقلیه شانگهای رونمایی شد. خودرویی که به گفته نیسان اولین خودروی طراحی شده ویژه مردهاستاین خودروساز ژاپنی معتقد است بزودی مردان جوان چینی بزرگترین قسمت بازار اتومبیل را تشکیل خواهند داد و نیسان به طور حتم تولیدات خود را برای جلب رضایت این قشر، افزایش خواهد داد.
 
ممنون میشم نظرتو بذاری

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 24 تير 1392برچسب:مطالب تفریحی, | 13:56 | نویسنده : SAMAN |

دوبیتی های احساسی و رمانتیک بابا طاهر

دوبیتی های احساسی و رمانتیک بابا طاهر

دوبیتی های احساسی و رمانتیک بابا طاهر

دوبیتی های احساسی و رمانتیک بابا طاهر

غریبی بس مرا دلگیر دارد

فلک بر گردنم زنجیر دارد

فلک از گردنم زنجیر بردار

که غربت خاک دامنگیر دارد

دوبیتی های احساسی و رمانتیک بابا طاهر

هر آن دلبر که چشم مست دیره

هزاران دل چو ما پا بست دیره

میان عاشقان آن ماه سیما

چو شعر مو بلند و پست دیره

دوبیتی های احساسی و رمانتیک بابا طاهر

قضا رمزی زچشمان خمارش

قدر سری ز زلف مشگبارش

مه و مهر آیتی ز آنروی زیبا

نکویان جهان آئینه دارش

دوبیتی های احساسی و رمانتیک بابا طاهر

شبی کان نازنینم در بر آیو

گذشته عمرم از نو بر سر آیو

همه شو دیده‌ی مو تا سحرگاه

بره باشد که یارم از در آیو

دوبیتی های احساسی و رمانتیک بابا طاهر

دلا راهت پر از خار و خسک بی

گذرگاه تو بر اوج فلک بی

شب تار و بیابان دور منزل

خوشا آنکس که بارش کمترک بی

دوبیتی های احساسی و رمانتیک بابا طاهر

دلی چون مو بغم اندوته ای نی

زری چون جان مو در بوته‌ای نی

بجز شمعم ببالین همدمی نه

که یار سوته دل جز سوته‌ای نی

دوبیتی های احساسی و رمانتیک بابا طاهر

شبم از روز و روز از شو بتر بی

دل آشفته‌ام زیر و زبر بی

شو و روز از فراقت ناله‌ی مو

چو آه سوته جانان پر شرر بی

دوبیتی های احساسی و رمانتیک بابا طاهر

خور آئین چهره‌ات افروته‌ تر بی

بجانم تیر عشقت دوته‌تر بی

چرا خال رخت دونی سیاهه

هر آن نزدیک خور بی سوته‌تر بی

دوبیتی های احساسی و رمانتیک بابا طاهر

غم و درد دل مو بی حسابه

خدا دونه دل از هجرت کبابه

بنازم دست و بازوی ته صیاد

بکش مرغ دلم بالله ثوابه

دوبیتی های احساسی و رمانتیک بابا طاهر

بی تو تلواسه دیرم ای نکویار

زهر در کاسه دیرم ای نکویار

میم خون گریه ساقی ناله مطرب

مصاحب این سه دیرم ای نکویار

دوبیتی های احساسی و رمانتیک بابا طاهر

اگر دستم رسد بر چرخ گردون

از او پرسم که این چین است و آن چون

یکی را می دهی صد ناز و نعمت

یکی را نان جو آلوده در خون

ممنون میشم نظرتو بذاری

تاريخ : دو شنبه 24 تير 1392برچسب:دوبیتی های احساسی و رمانتیک بابا طاهر, | 13:41 | نویسنده : SAMAN |
برنامه های کاربردی
از جمله مهمترین اجزای تلفن های همراه هستند که به بخشی جداناپذیر از آن ها تبدیل شده اند. این نرم افزارها در مواقع ضروری به کمک ما می آیند.

  تلفن های همراه دارای سیستم عامل های متفاوتی هستند. هر یک از این سیستم های عامل به برنامه های خودشان نیاز دارند تا به درستی اجرا شوند. هفته های گذشته برنامه هایی را مخصوص سیستم های مختلف قرار دادیم که می توانید  کنید. این هفته نیز برنامه هایی را مخصوص تلفن های متفاوت برای دانلود قرار داده ایم.

دوربین حرفه ای - سیمبیان


نرم‌افزار CameraPro به‌شما اجازه‌ی دسترسی به یک دوربین عکاسی و فیلم‌برداری حرفه‌ای با قابلیت‌های متنوع را می‌دهد. از جمله قابلیت‌های این ابزار می‌توان به زوم دیجیتال ۱۱x، لرزش‌گیر عکس، زمان‌بندی عکس‌برداری، اتوفوکس بدون وقفه، Burst، تشخیص چهره، فیلم‌برداری ۷۲۰p است.

برای دانلود این نرم افزار اینجا را کلیک کنید.

ممنون میشم نظرتو بذاری

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 20 تير 1392برچسب:شهر سلامی شهر سلامی شهر سلامی شهر سلامی شهر سلامی شهرستان خواف , | 22:51 | نویسنده : SAMAN |

 

 

«مشعل الایبان» عربستانی متهم است که 5 زن را به اجبار با خود به آمریکا آورده و آن‌ها را مجبور به کار در شرایط دشوار کرده است.

  «مشعل الایبان» عربستانی متهم است که 5 زن را به اجبار با خود به آمریکا آورده و آن‌ها را مجبور به کار در شرایط دشوار کرده است.
 
یک شاهزاده زن عربستانی به اتهام قاچاق انسان در کالیفرنیای آمریکا بازداشت شد.

«مشعل الایبان» 42 ساله در منزلش در 40 کیلومتری لس‌آنجلس بازداشت شده است. گفته می‌شود وی چند خدمتکار را بر خلاف میلشان از عربستان به آمریکا آورده و آن‌ها را در خانه‌اش نگه داشته.

ممنون میشم نظرتو بذاری

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 20 تير 1392برچسب:شهر سلامی شهر سلامی شهر سلامی شهر سلامی شهر سلامی شهز سلامی, | 22:43 | نویسنده : SAMAN |

 

در حال حاضر پديده رواج جوك‌هاي پيامكي با مضامين ديني را مي‌توان حمله سازمان يافته و برنامه‌ريزي شده‌اي تلقي كرد كه اعتقادات عامه مردم را هدف قرار داده و جاي دريغ دارد كه گفته شود گاه حتي خواص نيز تحت تاثير چنين جوك‌هايي قرار مي‌گيرند و آن را در محافل و مجالس نقل كرده و يا به ديگران پيامك مي‌فرستند!

،چندي است پديده زشت و بسيار ناپسندي در جامعه ما نمودار شده كه داراي عواقبي بسيار خطرناك و نگران‌كننده است و حكايت از دسيسه موذيانه و حساب شده‌اي دارد كه با نگاهي عميق به آن مي‌توان دريافت كه هدف از به كارگيري چنين روشي حمله به اصل و ريشه است.

رواج پيامك‌ها در جامعه ما و استقبال عامه- خصوصا جوانان و نوجوانان- از آن امري است كه همپاي ديگر جوامع نمي‌توان منكر آن شد، ليكن به نظر مي‌رسد كه اين پديده به تدريج از جنبه عادي و حتي سرگر‌م‌كننده آن خارج شده و متاسفانه به ابزاري جهت سوء استفاده‌كنندگان تبديل شده است.

ممنون میشم نظرتو بذاری

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 20 تير 1392برچسب:شهر سلامی شهر سلامی شهر سلامی شهر سلامی شهر سلامی شهز سلامی, | 22:40 | نویسنده : SAMAN |
مرورگرهای اینترنتی یکی از پرطرفدار ترین نرم افزارهای اینترنتی هستند.
،هفته گذشته یکی از پایگاه های معتبر اینترنتی در ارزیابی های دوره ای خود از مرورگرهای اینترنت، مقاله رقابت 3 مرورگر اول را منتشر کرد.
 
 در این مقاله مرورگرهای فایرفاکس نسخه 22 ، کروم نسخه IE ،27 نسخه 10 شرکت داشتند.  این پایگاه در آزمایش های خود از سیستم عامل Windows 8 روی پردازنده Core i5 نسخه Ivy Bridge استفاده کرده است و البته در این آزمایشها خبری از Safary نیست. آزمایش اول مربوط به سرعت باز شدن تا به ثبات رسیدن برنامه مرورگر است که ابتدا با یک Tab صورت گرفت و در آن IE10 رتبه اول، فایرفاکس رتبه دوم، را اخذ کردند.مقام انتهای فهرست به کروم اختصاص پیدا کرد. در آزمایش سرعت اجرا با هشت Tab فایرفاکس در رتبه اول،  کروم دوم و IE10 در مقام آخر قرار گرفتند.
 
 در میانگین زمان اجرا فایرفاکس رتبه اول، IE10 دوم و  کروم در آخر قرار گرفتند. آزمایش بعدی زمان بارگذاری صفحه های اینترنتی است که در دو حالت 1 صفحه و 40 صفحه است. در آزمایش بارگذاری 1 صفحه، کروم  در مقام اول قرار گرفت.IE10 و فایرفاکس در رتبه های بعدی ایستادند. در آزمایش بارگذاری 40 صفحه،  IE10 در مقام اول و فایرفاکس  و کروم در مقام های بعدی ایستادند.
 
آزمایش بعدی مربوط به عملکرد JavaScript و DOM بود که در امتیاز ترکیبی کروم در مقام اول و فایرفاکس در رتبه دوم قرار گرفتند. IE10 در مقام بعدی آمد. آزمایشهای دیگری نیز بررسی شدند که در نهایت مرورگر اینترنتی فایرفاکس نسخه 22 با در اختیار داشتن بالاترین امتیاز در مجموع آزمایشهای صورت گرفته برنده این میدان شد.
ممنون میشم نظرتو بذاری

تاريخ : پنج شنبه 20 تير 1392برچسب:شهر سلامی شهر سلامی شهر سلامی شهر سلامی شهر سلامی, | 22:33 | نویسنده : SAMAN |

 

هایوندایی جنسیس HCD-14، فورد اتلس و بی.ام.و i8 Spyder با اختصاص عنوان بهترین کانسپت خودروهای سال تأثیرگذارترین خودروهای 2013 در آینده صنعت خودروسازی لقب گرفته‌اند.

  بیش از 24 داور در کنار یکدیگر جمع شدند تا از میان 23 خودرو که امسال در نمایشگاه‌های خودرو لوس‌آنجلس، دیترویت، شیکاگو، تورنتو و نیویورک معرفی شده بودند، تنها 3 خودرو را به عنوان بهترین‌های 12امین دوره رقابت‌های «خودروهای کانسپت آمریکای شمالی» معرفی کنند. هر یک از این 3 خودرو که در یکی از سه کلاس «خودروهای کانسپت»، «وانت‌بار کانسپت» و «آماده تولید» رتبه اول را کسب کرده است، می‌تواند بیشترین تأثیر را روی خودروهای کلاس خود و تولیدات آتی صنعت خودروسازی بگذارد. جالب است بدانید در این رقابت‌ها هیوندایی موفق شد دو عنوان اول را به خود اختصاص دهد.

شرح عکس: هایوندایی جنسیس HCD-14

 

 

رقابت نهایی در میان خودروهای کانسپت را هیوندا جنسیس HCD-14، ولوستر C3 Roll Top، هوندا EV-STER و تویوتا کورولا فیوریا شکل دادند. در نهایت کانسپت هیوندا جنسیس HDC-14 که در نمایشگاه خودروی دیترویت به نمایش درآمده بود، رتبه اول را کسب کرد. تعدادی از داوران این خودرو را عالی و تعدادی دیگر آنرا بسیار شبیه به آئودی A7 ازریابی کردند؛ اما در نهایت این کانسپت یک جایزه دیگر را به دلیل بالاترین امتیاز کسب شده، به دست آورد و عنوان «تأثیرگذارترین خودروی کانسپت سال 2013» را از آن خود کرد.

ممنون میشم نظرتو بذاری

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 20 تير 1392برچسب:شهر سلامی شهر سلامی شهر سلامی شهر سلامی شهر سلامی, | 22:6 | نویسنده : SAMAN |

 

 

پرايد111 SX در بازار 16 ميليون و 800 هزار و در کارخانه 15 ميليون و 268 هزارتومان به فروش مي رود.

قيمت ها به شرح جدول زير مي باشد:

 

من نمیفهمم این همه اقایون میگن تولید ملی

چرا خودشون از تولیدات ملی استفاده نمیکنن

 

قیمت کارخانه

قیمت بازار

نوع برند

---

17.500.000

EX پراید 132

---

16.000.000

LE پراید 132

15.082.000

16.300.000

SX پراید 132

14.591.000

15.600.000

SL پراید 132

---

17.700.000

پایه گازسوز SL پراید 132

---

16.300.000

EX پراید 141

14.213.000

15.300.000

SX پراید 141

13.720.000

---

SL پراید 141

---

17.300.000

EX پراید 111

---

16.500.000

LE پراید 111

15.268.000

16.800.000

SX پراید 111

14.776.000

16.000.000

SL پراید 111

14.474.000

15.100.000

SL پراید 131

---

17.300.000

پایه گازسوز SL پراید 131

14.967.000

16.000.000

SX پراید 131

---

15.900.000

LE پراید 131

16.774.000

17.300.000

پایه گازسوز LE پراید 131

15.767.000

16.600.000

EX پراید 131

17.267.000

17.900.000

پایه گازسوز EX پراید   131

 

ممنون میشم نظرتو بذاری

تاريخ : پنج شنبه 20 تير 1392برچسب:شهر سلامی شهر سلامی شهر سلامی شهر سلامی شهر سلامی, | 22:1 | نویسنده : SAMAN |

 

مارها موجوداتی هستند که هر چند سال یکبار خبرهای عجیبی از آن ها شنیده می شود و سر از مکان های غیرعادی در میاورند. این بار یک مار پیتون دست به دزدی زده است!

روزانه سارقان در سراسر دنیا دست به سرقت های مختلف می زنند و عده بسیاری از آن ها توسط پلیس دستگیر می شوند اما دنیای این دزدی ها نیز پیچیدگی و شگفتی های خاص خود را دارد.

چندی پیش در شهر "انگهام" استرالیا مغازه داری گزارش یک سرقت را به پلیس داد. افسران با حضور در منطقه مشاهده کردند یک سوراخ در سقف به وجود آمده و یک بوی بد نیز در محیط پیچیده است.


پلیس احتمال داد که شاید دزد از سقف وارد شده اما در بخورد با زمین حالش بهم خورده است و این بوی بد نیز حاصل از آن است اما این فرضیات کاملا اشتباه بود چرا که روز بعد یک مار پیتون در این مغازه پیدا شد.

از آنجایی که گزارش دزدی شده بود پلیس بار دیگر در مغازه حاضر شد و این بار مار را به جرم سرقت دستگیر کرد. این مار پیتون 17 کیلوگرم وزن و 6 متر طول دارد و هنوز معلوم نیست از کجا وارد سقف این مغازه شده است.

صاحب این مغازه گفته است اجناس خوردنی چند وقتی است که در مغازه ناپدید میشود و به همین علت این مار به عنوان یک سارق شناخته میشود. این مار با شاکیانی که دارد حتی نمی تواند وارد باغ وحش شود و باید در یک جزیره وحشی رها گردد.

 
شهر سلامی شهر سلامی شهر سلامی شهر سلامی شهر سلامی شهر سلامی شهر سلامی شهر سلامی شهر سلامی شهر سلامی
ممنون میشم نظرتو بذاری

تاريخ : پنج شنبه 20 تير 1392برچسب:شهر سلامی شهر سلامی شهر سلامی شهر سلامی شهر سلامی, | 21:42 | نویسنده : SAMAN |

علت خالکوبی نکردن کریستیانو رونالدو چیست؟ (عکس)

کریستین رونالدو  و هم تیمی هایش بعد از بازی تیم ملی پرتغال با تیم ملی بوسنی در رختکن ورزشگاه متوجه شدند که پسر ۳ ساله هم تیمی آنها یعنی کارلوس مارتینز مبتلا به سرطان خون است.به گزارش پارس ناز به همین دلیل هر یک از بازیکنان پرتغال او را دلداری دادند اما کریستین رونالدو در یک اقدام ستودنی بعد از بازی به یک مرکز اهدای خون می رود تا خونش را برای پسر مارتینز که نیاز به پیوند مغز و استخوان بود اهدا کند.

 
خالکوبی نکردن کریستیانو رونالدو

 

علت خالکوبی نکردن کریستیانو رونالدو چیست؟ (عکس)

کریستین رونالدو بعد از این کار به خبرنگاران گفت:ما نیاز به آگاه کردن مردم برای اهدا کردن خون به نیازمندان هستیم.وی ادامه داد؛من هرگز بر روی بدنم خالکوبی و تتو نکرده ام تا بتوانم خونم را در مواقع نیاز به بیماران اهدا کنم.رونالدو عضو فعال انجمن حمایت و مبارزه با بیماری سرطان خون پرتغال است.گفتنی است افرادی که خالکوبی بر روی بدنشان می کنند به علت احتمال ورود ویروس به بدن به مدت یک سال و شاید بیشتر نمی توانند خون اهدا کنند.
 
خالکوبی نکردن کریستیانو رونالدو

ممنون میشم نظرتو بذاری

تاريخ : سه شنبه 22 اسفند 1391برچسب: مطالب تفریحی مطالب تفریحی, | 22:51 | نویسنده : SAMAN |

ماجرای قطع انگشت "مهران مدیری" +عکس

 

 ایسنا، بازی مهران مدیری در سری جدید سریال «قلب یخی» با حادثه‌ای تلخ همراه بود. در یکی از سکانس‌ها که سکانس پرزحمت و پر هزینه‌ای بود، پای مدیری می‌لغزد و او برای حفظ تعادل به شیشه‌های شکسته چنگ می‌اندازد و ناگهان انگشت کوچک دست راستش قطع می‌شود.

مدیری درگیر و دار فیلمبرداری، با وجود قطع انگشت، بازی در سکانس را به پایان می‌رساند. بعد از آن تازه گروه، متوجه ماجرا می‌شوند و مدیری و انگشتش را به بیمارستان می‌رسانند. انگشت مدیری پیوند زده می‌شود اما حس و عصب آن بازنمی‌گردد.

از این رو شما در عکس‌های منتشر شده از سریال «ویلای من» می‌بینید که مهران مدیری دستکش سیاه چرمی به دست دارد. البته عکس‌هایی که در آن مدیری دستکش به دست ندارد هم گویای این قضیه هست و مشخص است که انگشت قطع شده همچنان در پانسمان و بانداژ است.

 


ماجرای قطع انگشت

 

ماجرای قطع انگشت ویلای من

 

منبع :  ایسنا

ممنون میشم نظرتو بذاری

تاريخ : سه شنبه 22 اسفند 1391برچسب:مطالب تفریحی مطالب تفریحی مطالب تفریحی, | 22:41 | نویسنده : SAMAN |

عمل های جراحی هر کدام شرایط و ضوابط خود را دارند و با توجه به تجربه های پزشکان میتواند موفق باشد یا اینکه شکست خورده و مشکل بیمار بیشتر شود.

ب  جراحی بخش های مختلف بدن نیاز به ترفندهای متفاوتی از سوی پزشکان دارند اما برخی مواقع پزشکان دست به کارهای عجیبی می زنند و عمل های جراحی را به گونه ای غیر متعارف انجام میدهند و حیرت جهانیان را بر انگیخته می کنند.

رشد گوش در دست


 

"شری والترز" اهل آمریکا یکی از بیمارانی است که پزشکان او دست به کاری بسیار عجیب زدند و با استفاده از غضروف های قسمت دنده هایش برای او یک گوش ساختند. البته آن ها این بخش را طراحی کرده و زیر پوست دستش قرار دادند تا در آنجا رشد کند و سپس گوش را در جای خود نصب کردند. این خانم بر اثر یک بیماری مجبور شده بود بخشی از جمجمه و یکی از گوش هایش را از سرش جدا کند

 

Edamh KHili Bahalh  Booooodoo.

ممنون میشم نظرتو بذاری

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 16 اسفند 1391برچسب: شهر سلامی شهر سلامی شهر سلامی شهر سلامی شهر سلامی شهر سلامی شهر سلامی شهر سلامی, | 20:45 | نویسنده : SAMAN |

عکس های جدیدی از گلشيفته فراهاني در مجله فرانسوي به چاپ رسیده است.
 فراهانی در تازه ترین فعالیت خود با مجله فرانسوی استاندارد همکاری کرده و عکس های جدیدی از وی در این مجله به چاپ رسیده است.
 
 
 

 

 

manbah ...... YJC.IR

 

 

ممنون میشم نظرتو بذاری

تاريخ : چهار شنبه 16 اسفند 1391برچسب:شهر سلامی شهر سلامی شهر سلامی شهر سلامی شهر سلامی شهر سلامی شهر سلامی شهر سلامی , | 20:3 | نویسنده : SAMAN |

امروز شركت نوكيا از گوشي دوسيم كارت جديد خود به نام Asha 310 رونمايي كرد.

شرکت نوکیا مدل جدید از تلفن های همراه آشا را معرفی کرد. نام این محصول نوکیا Asha 310 است و قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت را دارد. از مشخصات فنی آن می توان به صفحه نمایش ۳ اینچی LCD با رزولوشن ۴۰۰ در ۲۴۰ پیکسل، دوربین پشت ۲ مگاپیکسلی، حافظه داخلی ۲۰ مگابایتی به همراه یک اسلات microSD card، وای فای، بلوتوث و اف ام رادیو اشاره كرد.


 

ممنون میشم نظرتو بذاری

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 3 اسفند 1391برچسب:نوكيا از گوشي جديد خود رونمايي كرد + , | 15:34 | نویسنده : SAMAN |

آن‌چه براي خريد نوت‌بوک بايد بدانيد؛
اگر قصد خريد يك لپ تاپ را داريد خواندن اين مطلب را به شما توصيه مي كنيم.
؛ براي شروع شايد بد نباشد که تفاوت ميان دو عبارت نوت‌بوک و نت‌بوک را بدانيد. نوت‌بوک نوعي از رايانه‌هاي قابل حمل است که به عنوان جايگزيني مناسب براي رايانه‌هاي روميزي طراحي شده است. اين رايانه‌ها تمامي قابليت‌ها و توانايي‌هاي رايانه‌هاي معمول را در بر داشته و امکان حمل‌ونقل آسان آن‌ها را به کاربر ارائه مي‌کند. اما نت‌بوک‌ها که نوع ساده‌تر و البته ارزان‌تري ازنوت‌بوک‌ها به‌شمار مي‌آيند، تنها براي انجام برخي از کارهاي روزمره مانند مرور وب و تبادل نامه‌هاي الکترونيکي طراحي شده است و امکان پردازش‌هاي محاسباتي و سنگين را ندارد.
 

ممنون میشم نظرتو بذاری

ادامه مطلب

مهاجم استقلال در سفر اخیر این تیم به شیراز دخترش را هم همراه خود برده بود.
 
 
 

ممنون میشم نظرتو بذاری

تاريخ : پنج شنبه 3 اسفند 1391برچسب:برچسب ها: اکبرپور , دختر , مهاجم استقلال, | 15:23 | نویسنده : SAMAN |

شرکت Zero دو مدل جدید موتورسیکلت امنیتی / پلیس ۲۰۱۳ شامل DS و S را با بهره مندی از نسل جدید موتور پر قدرت رونمایی کرد...
؛شرکت Zero دو مدل جدید موتورسیکلت امنیتی / پلیس ۲۰۱۳ شامل DS و S را با بهره مندی از نسل جدید موتور پر قدرت رونمایی کرد.
هر دو مدل موتورسیکلت در کمتر از نیم ساعت تا ۹۵ درصد شارژ می‌شوند و مدل DS با سرعت ۱۱۹ کیلومتر و مدل S با سرعت ۱۳۳ کیلومتر مسیر ۱۹۴ کیلومتری در بزرگراه را طی می‌کنند. 
موتورسیکلت های جدید Zero برای گشت‌های امنیتی و پلیس طراحی شده‌اند؛ در مدل DS قطر چرخ جلو ۴۸ سانتی متر و چرخ عقب ۴۳ سانتی‌متر است و هر دو چرخ مدل S نیز ۴۳ سانتی‌متری است که امکان گشت های خیابانی، حرکت در مسیرهای حومه شهر و سنگلاخ را نیز فراهم می‌کند. 
 
 
سیستم نور تلسکوپی چهار جهته به همراه نور فلشر LED آبی و قرمز، سه محفظه با گنجایش ۲۱ لیتر در قسمت عقب و دو سمت کنار موتور، دست آلومینیومی با محافظ و سیستم بلندگو و میکروفن از دیگر امکانات تعبیه شده در مقایسه با مدل های سال ۲۰۱۲ است.
برقراری ارتباط از طریق بلوتوث با تلفن همراه دارای سیستم عامل iOS یا آندروید نیز در نظر گرفته شده و موتورسوار می‌تواند اطلاعات مورد نیاز از جمله میزان کل شارژ و زمان باقی مانده برای شارژ بعدی را مشاهده کند.
 
منبع : ایسنا

ممنون میشم نظرتو بذاری

تاريخ : پنج شنبه 3 اسفند 1391برچسب:موتورسیکلت برقی و جالب پلیس ۲۰۱۳ + تصویر , | 15:19 | نویسنده : SAMAN |

 
 
 

ممنون میشم نظرتو بذاری

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 3 اسفند 1391برچسب:تصاویر /مسابقه خوردن کرم! , | 15:4 | نویسنده : SAMAN |

ببینید این پسر عرب چگونه در زمان حرکت خودرو برروی دو چرخ, چرخ را از رینگ خارج کرده و سپس سر جایش می گذارد. واقعا شگفت انگیز نیست؟!
 
 
 
منبع : افکار

ممنون میشم نظرتو بذاری

در سوئد به تازگی هتل افتتاح شده است که با نام "هتل بی خانمان" در حال کار است. این هتل به شما خدماتی ارائه می دهد تا بتوانید برای یک شب حس بی خانمان های واقعی را تجربه کنید.
به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، دیدن بی خانمان ها در کنار خیابان صحنه ای بسیار زجر آور است چرا که آن ها محبورند شب را زیر آسمان و در شرایط مختلف آب و هوایی بگذرانند. دیدن این صحنه بسیار سخت است ولی اگر دوست دارید آن را تجربه کنید باید به سوئد سفر کنید.

در سوئد به تازگی هتل افتتاح شده است که با نام "هتل بی خانمان" در حال کار است. این هتل به شما خدماتی ارائه می دهد تا بتوانید برای یک شب حس بی خانمان های واقعی را تجربه کنید.

ممنون میشم نظرتو بذاری

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 3 اسفند 1391برچسب:خواندنی , باشگاه , بی خانمان , عجیب , هتل, | 14:47 | نویسنده : SAMAN |

چه در زمان حضور عزیزمحمدی، چه در زمان بهروان و چه حالا که تاج رییس سازمان لیگ هستند بعضی مواقع گزارش ها دیر به دست ما می رسد و همین مساله باعث تاخیر در رسیدگی به پرونده و اعلام رای می شود.
چند روز از بازی جنجالی پرسپولیس و سپاهان سپری شده اما کمیته انضباطی می گوید که هنوز هیچ شکایتی از باشگاه سپاهان علیه محسن بنگر به دست آنها نرسیده است. اسماعیل حس زاده در حالی تاکید دارد هنوز گزارشی به کمیته انضباطی نرسیده که باشگاه سپاهان فردای روز بازی رسما اعلام کرد علیه محسن بنگر شکایت خواهد کرد.

 اسماعیل حسن زاده درخصوص دلایل تاخیر رسیدگی در چنین پرونده هایی اظهارداشت: باور کنید تا ساعت 6،7 بعدازظهر دیروز هیچ شکایتی به دست ما نرسیده بود. از طرفی ما همچنان منتظر گزارش داور و ناظر بازی هستیم. چون قطعا این گزارش ها کار ما را برای تحقیقات و جمع بندی ساده تر می کند.

ممنون میشم نظرتو بذاری

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 3 اسفند 1391برچسب:حرومیت , مدافع , پرسپولیس, | 14:43 | نویسنده : SAMAN |

در اواخر قرن 19 خانواده های متوسط در اروپا بعد از مرگ عزیزانشان قبل از مراسم خاکسپاری جسد آنها را به یک گالری می بردند و اینگونه که در زیر مشاهده می کنید با آنها عکس یادگاری می انداختند
،در اواخر قرن 19 خانواده های متوسط در اروپا بعد از مرگ عزیزانشان قبل از مراسم خاکسپاری جسد آنها را به یک گالری می بردند و اینگونه که در زیر مشاهده می کنید با آنها عکس یادگاری می انداختند!




 

ممنون میشم نظرتو بذاری

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 3 اسفند 1391برچسب:تصاویر باورنکردنی از عکس یادگاری با مردگان!, | 14:40 | نویسنده : SAMAN |

"چارلین ماچین" مادری 33 ساله از اهالی انگلستان است که شاید با دیدن فرزاندان دوقلویش بسیار خوشحال شد اما شوک بزرگی نیز در همان لحظه به او وارد شد چرا که یکی از فرزندانش صورتی نصفه داشت.
  لحظه به دنیا آمدن یک فرزند برای مادر بسیار زیبا و دلنشین است و او هر لحظه دعا می کند که فرزندی سالم و زیبا داشته باشد اما اگر شرایط بر وفق مراد نباشد ممکن است فرزندی ناقص به دست مادر برسد.

"چارلین ماچین" مادری 33 ساله از اهالی انگلستان است که شاید با دیدن فرزاندان دوقلویش بسیار خوشحال شد اما شوک بزرگی نیز در همان لحظه به او وارد شد چرا که یکی از فرزندانش صورتی نصفه داشت.


 
این اتفاق نزدیک به 7 سال پیش زمانی که فرزندانش به دنیا آمدن رخ داد و این روزها دوقلوهای او به مدرسه می روند اما زندگی برای "هری" پسری با مشکلات صورت بسیار متفاوت با دیگر دانش آموزان است.
 

ممنون میشم نظرتو بذاری

ادامه مطلب

قیمت خودروهای پرتیراژ داخلی در سطوح قیمتی فعلی نوسان دارد و امروز نیز قیمت‌ها کاهش ناچیزی نسبت به روز گذشته نشان می‌دهند.
با اعلام نرخ های جدید خودرو یکی از اصلی ترین خواسته خودرو سازان که همان نزدیک بودن قیمت خودرو به قیمت حاشیه بازار بود برآورده شده است.


جدول قیمت جدید پر طرف دار ترین تولیدات سه کار خانه خودرو سازی آمده است: 

 

ردیف
نام خودرو
قیمت( میلیون تومان)
۱
سمند LX
۲۶,۵۰۰,۰۰۰
۲
پژو ۲۰۶- تیپ ۲
۳۲,۰۰۰,۰۰۰
۳
پژو ۲۰۶- تیپ۶
۴۲,۵۰۰,۰۰۰
۴
پژو۲۰۶- صندوق دار V۲۰
۳۷,۵۰۰,۰۰۰
۵
پژو۲۰۶- صندوق دار
۳۶,۰۰۰,۰۰۰
۶
پژو۲۰۶- صندوق دار
۴۳,۰۰۰,۰۰۰
۷
پژو ۲۰۷i- اتومات
۴۲,۵۰۰,۰۰۰
۸
سمند SE
۲۱,۸۰۰,۰۰۰
۹
پژو۴۰۵
۲۳,۰۰۰,۰۰۰
۱۰
سمند- سورن
۳۰,۰۰۰,۰۰۰
۱۱
پژو پارس
۳۰,۰۰۰,۰۰۰
۱۲
پژو پارس- اتوماتیک
۴۰,۳۰۰,۰۰۰
۱۳
مگان
۷۴,۹۰۰,۰۰۰
۱۴
ماکسیما
۱۰۵,۰۰۰,۰۰۰
۱۵
تندر ، ایران خودرو خودرو
۳۶,۰۰۰,۰۰۰
۱۶
تندر ، ایران خودرو
۳۲,۵۰۰,۰۰۰
۱۷
سایپا ۱۳۱ مدل SL
۱۵,۷۰۰,۰۰۰
۱۸
سایپا ۱۳۱ مدل SX
۱۶,۷۵۰,۰۰۰
۱۹
سایپا ۱۳۲ مدل LE
۱۶,۷۰۰,۰۰۰
۲۰
سایپا ۱۳۲ مدل SL
۱۶,۱۰۰,۰۰۰
۲۱
سایپا ۱۳۲ مدل SX
۱۹,۹۵۰,۰۰۰
۲۲
سایپا ۱۳۲ مدل EX
۱۷,۵۵۰,۰۰۰
۲۳
سایپا ۱۱۱ مدل SX
۱۷,۲۰۰,۰۰۰
۲۴
سایپا ۱۱۱ مدل EX
۱۷,۸۰۰,۰۰۰
۲۵
سایپا ۱۴۱ مدل sx
۱۶,۱۵۰,۰۰۰
۲۶
تیبا
۱۹,۷۹۰,۰۰۰
 

در ادامه ستون نبض بازار قیمت فعلی خودروهای پر تیراژ داخلی را به شرح زیر اعلام کرد:

ممنون میشم نظرتو بذاری

ادامه مطلب

وينــدوز فـــون؛
اين نرم افزار به شما كمك مي كند كه متن هاي ريز را به راحتي بخوانيد.
؛ Reading Lens نام نرم افزاري است كه براي موبايل هاي ويندوز فون طراحي شده است. اين نرم افزار با قابليت تنظيم قدرت بزرگنمايي لنز مي تواند حتي جاي عينك شما را هم بگیرد. با استفاده از این نرم افزار متون ريز را نيز به راحتي از طريق صفحه نمايش موبايل مطالعه کنيد.
 

 
دانلود ادامه

ممنون میشم نظرتو بذاری

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 18 بهمن 1391برچسب:مطالب تفریحیشهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتشهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی ضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتشهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی ضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی , | 19:5 | نویسنده : SAMAN |

به تازگی موزیک ویدیویی از بهرام رادان در وبسایت رسمی این بازیگر معروف سینما قرار گرفت که با تاسف بسیار ، دارای مضامین ضد دینی بسیاری می باشد. خواهشمندیم دیدتان به این مطلب یک رویکرد اعتقادی انتقادی باشد نه صرفا شخصیتی!
،  ظهور 12 نوشت : به تازگی موزیک ویدیویی از بهرام رادان در وبسایت رسمی این بازیگر معروف سینما قرار گرفت که با تاسف بسیار ، دارای مضامین ضد دینی بسیاری می باشد. این کلیپ ۵ بهمن روی سایتش قرار گرفته است. در این موزیک ویدیو، با زبان موزیک ، نوعی تفکرات الحادی به خورد بینندگانش می دهد و به طور کاملاً آشکارا ، در این ویدیو کلیپ ، علاوه بر توهین به مبانی فکری قرآنی متاسفانه به ادیان ابراهیمی دیگر نیز مانند مسیحیت توهین شده است. در این موزیک ویدیو به حضرت مسیح (علیه السلام) و حضرت ابراهیم (علیه السلام) نیز توهین آشکار شده است و علاوه بر آن تفکرات شیطان پرستی نیز در آن وجود دارد ، در این مقاله به بررسی این ویدیو کلیپ ضد دین که توسط بهرام رادان ساخته شده است ، می پردازیم.

ممنون میشم نظرتو بذاری

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 18 بهمن 1391برچسب:مطالب تفریحیمطالب تفریحیشهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتشهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی ضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی , | 19:3 | نویسنده : SAMAN |

خبرنگاران همه جمع شده بودند تا نظر امام (ره)را جویا شوند. امام هم به کوچه تشریف آوردند و خبرنگاران هم دور امام را احاطه کردند ناگهان دیدم خبرنگاری پشت‌سر امام پشت‌ نرده‌ها از چوبی بالا رفته، برای امام احساس خطر کردم به سمت نرده رفتم
، سوزن‌های ته‌گرد که زیر انگشتانش نهادند، چشمانش بسته بود، جایی را نمی‌دید، دستانش را به دیوار کوبیدند درد استخوانهایش را سوزاند اما لب از لب باز نکرد.


ممنون میشم نظرتو بذاری

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 18 بهمن 1391برچسب:شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتشهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی ضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی , | 19:0 | نویسنده : SAMAN |

فجر سی و یکم در آینه سیمرغ بلورین؛
در روز ششم جشنواره سي و يكم فيلم فجر سالن برج ميلاد ميزبان بازيگران مختلفي بود.

ادامه مطلب

خبرنگاران همه جمع شده بودند تا نظر امام (ره)را جویا شوند. امام هم به کوچه تشریف آوردند و خبرنگاران هم دور امام را احاطه کردند ناگهان دیدم خبرنگاری پشت‌سر امام پشت‌ نرده‌ها از چوبی بالا رفته، برای امام احساس خطر کردم به سمت نرده رفتم
، سوزن‌های ته‌گرد که زیر انگشتانش نهادند، چشمانش بسته بود، جایی را نمی‌دید، دستانش را به دیوار کوبیدند درد استخوانهایش را سوزاند اما لب از لب باز نکرد.


ممنون میشم نظرتو بذاری

تاريخ : چهار شنبه 18 بهمن 1391برچسب:شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتشهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی ضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی شهر سلامی مرتضی شجاع سلامی , | 19:0 | نویسنده : SAMAN |

احساساتی، حساس، زود رنج و بعضا ترسو ... این سلسله روحیات شامل درصدی از زن ها می باشد؛ اما زنانی هم هستند که بر خلاف تصورات معمول حتی فراتر از بعضی مردها هستند تا جایی که رکوردهایی هم در برخی کارهای خشن به جا می گذارند.
؛احساساتی، حساس، زود رنج و بعضا ترسو ... این سلسله روحیات شامل درصدی از زن ها می باشد؛ اما زنانی هم هستند که بر خلاف تصورات معمول حتی فراتر از بعضی مردها هستند تا جایی که رکوردهایی هم در برخی کارهای خشن به جا می گذارند.

خانم ها را همیشه انسان هایی احساساتی، حساس، زود رنج و بعضا ترسو می شناسند؛ اما آیا واقعا این طور است؟

این سلسله روحیات شامل درصدی از این گروه از انسان ها می باشد؛ اما زنانی هم هستند که بر خلاف تصورات معمول حتی فراتر از بعضی مردها هستند تا جایی که رکوردهایی هم در برخی کارهای خشن به جا می گذارند.

بنا بر این گزارش، سه خانم به نامهای سارا تنر، دانیل هیوز و استلا سرگرمی خطرناکی را برای خود انتخاب کرده اند که البته نشان از شجاعت بی نظیر آنها دارد.

این سه خانم تقریبا هر روز با حرکات نمایشی فوق العاده وحشتناک بر روی بال هواپیما توانسته اند عنوان بی باک ترین زنان را به خود اختصاص بدهند.

آیا شما جرات این 3 زن را دارید؟! +عکس

آیا شما جرات این 3 زن را دارید؟! +عکس

ممنون میشم نظرتو بذاری

ادامه مطلب

احساساتی، حساس، زود رنج و بعضا ترسو ... این سلسله روحیات شامل درصدی از زن ها می باشد؛ اما زنانی هم هستند که بر خلاف تصورات معمول حتی فراتر از بعضی مردها هستند تا جایی که رکوردهایی هم در برخی کارهای خشن به جا می گذارند.
؛احساساتی، حساس، زود رنج و بعضا ترسو ... این سلسله روحیات شامل درصدی از زن ها می باشد؛ اما زنانی هم هستند که بر خلاف تصورات معمول حتی فراتر از بعضی مردها هستند تا جایی که رکوردهایی هم در برخی کارهای خشن به جا می گذارند.

خانم ها را همیشه انسان هایی احساساتی، حساس، زود رنج و بعضا ترسو می شناسند؛ اما آیا واقعا این طور است؟

این سلسله روحیات شامل درصدی از این گروه از انسان ها می باشد؛ اما زنانی هم هستند که بر خلاف تصورات معمول حتی فراتر از بعضی مردها هستند تا جایی که رکوردهایی هم در برخی کارهای خشن به جا می گذارند.

بنا بر این گزارش، سه خانم به نامهای سارا تنر، دانیل هیوز و استلا سرگرمی خطرناکی را برای خود انتخاب کرده اند که البته نشان از شجاعت بی نظیر آنها دارد.

این سه خانم تقریبا هر روز با حرکات نمایشی فوق العاده وحشتناک بر روی بال هواپیما توانسته اند عنوان بی باک ترین زنان را به خود اختصاص بدهند.

آیا شما جرات این 3 زن را دارید؟! +عکس

آیا شما جرات این 3 زن را دارید؟! +عکس

ممنون میشم نظرتو بذاری

همه روزه افراد زیادی در دنیا بیماری های مختلفی می گیرند و البته درمان های متفاوتی نیز برای آن ها وجود دارد اما بعضی ها، درمان های غیر متعارف را به راه های دیگر ترجیح می دهند.
کشورهای مختلف از گذشته و تاریخ شان سنت های بسیار زیادی دارند و به ان ها بسیار پایبند هستند. بسیاری از این کشور ها امروزه نیز از سنت های باستانی برای درمان بیماری ها استفاده می کنند. این درمان گاهی بیش از یک هزار سال قدمت دارد و حتی ممکن است تاثیر خاصی نیز نداشته باشد اما بازهم مردم دست از انجام آن بر نمی دارند.

جن گیری


 
یکی از روش های عجیبی که از گذشته تا به حال در بسیاری از کشورهای خرافی از جمله چین و هند استفاده می شود جنگیری برای از بین رفتن بیماری های مختلف است. این راه درمان بسیار عجیب است چرا که در آن بیمار در یک نقطه می نشنید و فرد دیگری وردهایی را زیر لب می گوید  و جنی را برای درمان آن ها احضار می کند. این روش بسیار عجیب و غیر قابل باور است و قطعا نتیجه ای ندارد اما همچنان افراد زیادی به آن ایمان دارند.

برق درمانی

شهر سلامی

ممنون میشم نظرتو بذاری

ادامه مطلب

سیمان، خاک و آجر از جمله مصالحی است که در ساخت خانه به کار می رود و ترکیب آن ها کنار یکدیگر می تواند باعث می شود تا یک خانه ایمنی و استحکام لازم را داشته باشد.
در ساخت خانه ها از شیشه تنها برای پنجره ها استفاده می شود ولی برخی طراحان هستند که برای زیبایی و یا تنوع خانه ها را تنها با شیشه و یا کمی آهن می سازند. این خانه ها به نظر امنیت ندارند در حالی که بسیار اصولی و درست ساخته شده اند.

** خانه برفی

ممنون میشم نظرتو بذاری

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 10 بهمن 1391برچسب:, | 11:22 | نویسنده : SAMAN |

مهسا احمدی اولین دختر بدلکار ایران است که در پروژه‌های سینمایی حضور دارد. او ۱۱ سال قهرمان ژیمناستیک دختران ایران بوده است.


 خبرگزاری آلمان، دویچه وله نوشت : مهسا احمدی اولین دختر بدلکار ایران است که در پروژه‌های سینمایی حضور دارد. او ۱۱ سال قهرمان ژیمناستیک دختران ایران بوده است. مهسا احمدی درباره چگونگی ورود به دنیای بدلکاران به دویچه وله می‌گوید: «بعد از ۱۷ سالگی که ژیمناستیک را کنار گذاشتم، از ۶ سال پیش، وارد گروه "بدلکاری ۱۳″ شدم.»

مهسا احمدی اولین بانوی ایرانی است که پس از انقلاب در ایران عملیات سقوط آزاد "skydive” انجام داده است. نمایی از اولین سقوط آزاد این بانوی ایرانی که شهریور ۱۳۹۱ بر فراز شهر کلاله در استان گلستان ایران صورت گرفته است.

 


عکس ها در ادامه خیلی باحالو و هیجانیند بدو

ممنون میشم نظرتو بذاری

ادامه مطلب

قیمت نهایی تندر صبح امروز 9 بهمن 36 میلیون اعلام شد.
آخرین قیمت های خودرو در دوشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۱

 


ممنون میشم نظرتو بذاری

رئیس دانشگاه علم و صنعت خبر داد؛
رئیس دانشگاه علم صنعت از پرتاب ماهواره ظفر در تابستان 92 خبر داد.
به گزارش خبرنگار صنفي آموزشي باشگاه خبرنگاران حاضر در محل، دکتر سعید جبل عاملی رئیس دانشگاه علم صنعت در جمع خبرنگاران  از ورژن دوم ماهواره نوید و ماهواره ظفر خبر داد و افزود: ماهواره ظفر با قابلیت‌هایی به مراتب بالاتر از ماهواره نوید در حال آماده سازی است.

وی گفت: همان تیم ماهواره نوید عهده دار این کار هستند با قابلیت‌ها و توانمندی‌های بیشتر و سازندگان بیشتری در داخل کشور مشغول فعالیت هستند. به دنبال این هستیم که تا تابستان سال 92 ماهواره ظفر را به فضا پرتاب کنیم.

ممنون میشم نظرتو بذاری

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 10 بهمن 1391برچسب:مطالب تفریحی, | 11:12 | نویسنده : SAMAN |

با توجه به نوسانات نرخ ارز، گوشی‌ها در بازار معمولا با اختلاف قیمت بین 50 تا 200 هزار تومان در مناطق مختلف و با لحاظ کردن گارانتی اصلی و متفرقه نیز بین 200 تا 500 هزار تومان اختلاف به فروش می‌رسد.
قیمت روز موبایل‌های میلیونی پایتخت به شرح زير است.

قیمت انواع تلفن همراه

برند

مدل

قیمت (تومان)

Apple

 iPhone 5 - 64GB

3.440.000

  HTC

 Butterfly

3.100.000

   Apple

 iPhone 5 - 32GB

2.990.000

 HTC

 One X Plus - 32GB

2.440.000

Apple

 iPhone 5 - 16GB

2.590.000

samsung

Galaxy Note II N7100 - 16GB

2.220.000

  Nokia

 Lumia 820

1.860.000

  samsung

Galaxy S III I9300 - 16GB

1.790.000

  HTC

 One X - 32 GB

1820.000

HTC

 One XL

1.690.000

LG

 Optimus Vu P895

1.660.000

Sony

 Xperia TX

1.590.000

 HTC

 One X - 16GB

1.530.000

   Sony

 Xperia T

1.430.000

  LG

 Optimus True HD LTE P936

1.430.000

  Nokia

 Lumia 900

1.530.000

 samsung

 Galaxy Nexus I9250 - 16GB

1.350.000

 HTC

 One SV

1.370.000

  Sony

 Xperia Acro S

1.260.000

HTC

 Windows Phone 8S

1.090.000

  samsung

 I8190 Galaxy S III Mini

1.090.000

 Sony

 Xperia SL

1.150.000

 Sony

 Xperia S

1.080.000

  Nokia

 N8

1.030.000

ممنون میشم نظرتو بذاری

احمدي نژاد در جلسه هيئت وزيران:
رئيس‌جمهور نشست مشترك دولت و مجلس را موجب برداشته‌شدن گام‌هايي رو به جلو و مثبت ارزيابي كرد و گفت: در جلسات دولت و مجلس گام‌هايي به جلو برداشته شد و اميدوارم تفاهم نهايي صورت گرفته و بتوانيم طرح هدفمندي را به نفع مردم و اقتصاد كشور اجرا كنيم.
به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني رياست جمهوري محمود احمدي‌نژاد عصر امروز (يكشنبه) در جلسه هيئت وزيران با اشاره به اينكه جلسات اخير دولت و مجلس براي تفاهم در بخش‌هاي اقتصادي بوده است، گفت: رهبري معظم انقلاب تاكيد داشته‌اند كه روي كارهاي بزرگ و اساسي كشور تفاهم شود از اين روي اين جلسات تشكيل شد و از ايشان صميمانه تشكر مي‌كنم.
 

ممنون میشم نظرتو بذاری

ادامه مطلب

این گلوله مربوط به سرکوب انتفاضه شعبانيه شيعيان عراق در سال 1991 ميلادي است.
، مسئولین موزه حرم هنگام تعویض ضریح امام حسین(ع) به این گلوله برخوردند که پس از 22 سال از ضریح جدا شد.

http://www.jahannews.com/images/docs/files/000268/nf00268683-1.jpg

http://www.jahannews.com/images/docs/files/000268/nf00268683-2.jpg

ممنون میشم نظرتو بذاری

ستاره جنجالی هالیوود"کیم کارداشیان" با حجاب بر روی کاور شماره جدید مجله "هیا" ظاهر شد تا با این ترفند بتواند دل عربستانی های مخالبف حضور او را بدست بیاورد.
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ "کیم کارداشیان" ستاره جنجالی هالیوود با پوشیدن لباس سفید عربی شات های با حجاب در این مجله مشهور عربی ظاهر شد و در مصاحبه با این مجله اعلام کرد : امیدوارم با رعایت حجاب دولت عربستان به من اجازه سفر به این کشور اسلامی را بدهد.
 

ممنون میشم نظرتو بذاری

انتشار تصاوير لگد زدن يك پدر سنگ دل چيني به كودك خردسال خود، سر و صداي بسياري را در فضاي مجازي به راه انداخته و به يكي از پر بيننده‌ترين فيلم‌هاي سايت‌ها تبديل شده است. اين پدر ظالم پس از پائين آمدن كودك خردسال خود از پله‌ها با لگدهاي خود از او استقبال مي‌كند.









 

 

ممنون میشم نظرتو بذاری

در این تصویر قبری که به صورت جدا قرار دارد، مزار حکیمه خاتون و سه قبر دیگر به ترتیب از پایین به بالا متعلق به امام علی النقی(ع)، امام حسن عسکری (ع) و نرجس خاتون، (مادر امام زمان) است.
سامرا پذیرای اجساد مطهری از خاندان اهل‌بیت(ع) که از جمله آنان می‌توان امام هادی(ع) و مادر بزرگوارش، امام حسن عسکری(ع) و مادر بزرگوارش، سیدمحمد فرزند امام هادی(ع) و حکیمه خاتون دختر امام جواد(ع) را نام برد.

 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبری، در این تصویر قبری که به صورت جدا قرار دارد، مزار حکیمه خاتون و سه قبر دیگر به ترتیب از پایین به بالا متعلق به امام علی النقی(ع)، امام حسن عسکری (ع) و نرجس خاتون، (مادر امام زمان) است.

 

در حقیقت؛ جهت قبله از راست به چپ بوده و مرقد مطهر امام بزرگتر رو به قبله و در ابتدا قرار گرفته، پشت سر ایشان امام بعدی؛ امام حسن عسکری(ع)، در پایین پای ایشان حکیمه خاتون، دختر امام جواد(ع)، خواهر امام هادی(ع) و عمه امام حسن عسکری(ع) و بعد از قبر امام دهم، مزار همسر گرامی ایشان نرجس خاتون قرار دارد.

ممنون میشم نظرتو بذاری

در گذشته تلفن های همراه صفحه کلید داشتند و به مرور زمان این صفحه کلید ها جای خودشان را به تاچ اسکرین ها دادند.
تلفن های همراه این روزها به دستگاه هایی تبدیل شده اند که بسیاری از کارهای روزمره ما را می توانند انجام دهند و البته قابلیت بیشتر نیز خواهد شد.

در گذشته تلفن های همراه صفحه کلید داشتند و به مرور زمان این صفحه کلید ها جای خودشان را به تاچ اسکرین ها دادند. از همان ابتدا کسانی بودند که کار با تاچ اسکرین را بسیار سخت می دانستند و همیشه دوست داشتند تلفنشان یک کیبورد سخت افزاری نیز داشته باشد.


 
فردی به نام "Seunggi Baek" کسی است که به تازگی طرحی در مورد حل این مشکل قدیمی ارائه کرده است. این طرح او به نوعی است که نه از مدرن بودن تلفن ها کاسته و نه به گذشته بازگشته است.

"بایک" نمونه ای از یک تلفن همراه دو

ممنون میشم نظرتو بذاری

ادامه مطلب

چهره برخی بازیگران با گذشت زمان تغییر چندانی نکرده است.
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ چهره برخی بازیگران با گذشت زمان تغییر چندانی نمی‌کند تا جایی که تفاوت چندانی میان عکس‌های منتشر شده از آن‌ها در سال‌های مختلف وجود ندارد. جانی دپ، استیسی دش، لن مک‌کلین، پاتریک استوارت، جودی دنچ،تیدا سوئینتون، کیت بلانچت، جوآن استفانی و مورگان فریمن از جمله این بازیگران هستند که تصاویر برخی از آن‌ها را می‌بینید.
 
ستارگانی که به هیچ وجه پیر نمی شوند! +عکس

ممنون میشم نظرتو بذاری

ممنون میشم نظرتو بذاری

علی دایی زمانی که در آلمان تبلیغ ماشین میکرد !

علی دایی زمانی که در آلمان تبلیغ ماشین میکرد ! www.taknaz.ir
 
این عکس مربوط به ایامی است که دایی در بایرن مونیخ بازی می کرد.دایی بی شک معروف ترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران در دنیاست. تکناز: او با حضور در تیم هایی چون بایرن و هرتابرلین و بازی مقابل تیم های بزرگی چون چلسی، میلان، بارسلونا و… همیشه یک چهره به یادماندنی خواهد بود.

علی دایی زمانی که در آلمان تبلیغ ماشین میکرد ! www.taknaz.ir

ممنون میشم نظرتو بذاری

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 11 صفحه بعد